RMA Beleid

Hieronder vindt u ons geldende Defecten / Retouren beleid. Wij verzoeken u vriendelijk om de onderstaande informatie door te lezen.

Vooraf aanmelden van Retour goederen: 

  1. Via onze Dealershop kunnen RMA Retouren worden aangevraagd.
  2. Vult u s.v.p. het gehele RMA Formulier in met een duidelijke beschrijving van de klacht en het serienummer (indien voorhanden) van het product.
  3. Nadat u het Formulier verzonden heeft, ontvangt u automatisch een bevestiging per e-mail met het RMA identificatie nummer. Print u dit formulier s.v.p. uit en zend het incluis in de zending met defecte producten.
  4. Labelt u bij voorkeur de Retourgoederen met ons RMA referentie nummer.

Accessoires / Retailverpakking worden niet omgeruild, met uitzondering van DOA's:

Het RMA beleid van DigiTrading is dat DOA's zullen worden vervangen. Er is geen wettelijke bepaling vastgelegd aangaande DOA's. Dead on Arrival producten worden door ons gedefinieerd als producten die geen LED activiteit tonen en de hardware van het product reageert totaal niet indien de aan-/uit knop wordt ingeschakeld.

In ALLE overige gevallen, retourneert u s.v.p. ALLEEN de defecte unit zelf (bijv. GPS unit, scalarider BT unit) ZONDER werkende accessoires / retailverpakking. Vanwege het feit dat in vrijwel alle gevallen er niets mis is met de accessoires. Retourneert u om deze reden geen retaildozen en accessoires. Deze zullen niet door ons vervangen worden.

Opmerking: DigiTrading importeert 95% van haar product portfolio uit Azië. Onze leveranciers accepteren geen volledig retail verpakte retourgoederen met werkende accessoires.

In het geval een Retailer ervoor kiest om te ruilen voor nieuwe producten dan kan dit uiteraard, echter voor eigen rekening.

Door middel van het plaatsen van orders in onze Dealershop, accepteren onze gewaardeerde klanten onze Algemene voorwaarden waarin bovenstaand RMA beleid staat beschreven.

Dit RMA beleid staat tevens beschreven in onze Algemene Voorwaarden

View Mobile / Standard